Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 00:12   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du rattet?

Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner? Vi kjører ca like mye.

Kjører du langturer alene? Motorvei?
Ja. Kjører ca 25. 000 km pr år.

Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Ja, er i Oslo ukentlig.

Luke parkerer?
Vesentlig bedre enn mannen. Rygger alltid inn på parkeringsplasser. Jeg er faktisk god til å lukeparkere.

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Vi kjører SUV begge to. Begge har bil som arbeidsplass.

Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?
Jeg har ikke førerkort for tyngre henger, men kan kjøre liten lastebil, har øvd mye på å rygge med henger.

Jeg kjører helst selv når vi er på ukjente steder eller i utlandet, han blir stresset og irritert dersom vi kjører feil.
Ikke noe problem å kjøre alene i USA f.eks.

Jeg har ikke noe problem med å leie bil og kjøre i utlandet. Tyrkia o.l. steder med tutogkjørtildetsmeller trafikk og England hvor man kjører på feil side, har jeg aldri kjørt.

Jeg tok førerkort i Oslo sentrum, kjøreskolen min lå i Bygdøy Allé, så jeg er "oppvokst" med kjøring i byen, han er ikke det.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 25-06-19 kl 00:24.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat