Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-08, 13:45   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To tette og ei badehette

Jeg har lenge lurt på hva som er opphavet til det irriterende uttrykket "to tette og ei badehette", men nå har jeg i det minste fått en anledning til å bruke det. Jeg er jo gravid for andre gang på to år, og bekkenet har begynt å gi seg til kjenne. Derfor skal jeg begynne på bassengtrening for gravide, noe jeg ser fram mot med blandede følelser. Man er ikke akkurat som fisken i vannet.

Bedre ble det ikke da jeg fikk beskjed om at man måtte bruke badehette under disse seansene. Én ting er at jeg uansett er et begredelig syn i vannet av fasong- og kulørmessige årsaker, så ei lita hette på toppen kan muligens ikke gjøre ting stort verre. Ikke ante jeg hvor man fikk kjøpt badehetter, men det viste seg at de hadde det til salgs på Pirbadet i Trondheim. Jeg har gått til innkjøp av 1 stk grønn, formodentlig sterkt gummiluktende sak til kr 35. Men hvordan i all verden skal man få den på hodet når man har langt hår, og hvordan vil det ta seg ut? Hvor selges egentlig badehetter, og finnes det ikke slike bestemoraktige modeller med noe mer sjenerøs vidde?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat