Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-21, 08:37   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjærlighetserklæring til FP



Jeg har faktisk tenkt mye på dette om dagen, hvordan vi bruker internettet sosialt, og hvor vi går videre herfra. Å ha et sosialt liv på nett har gått fra å være rart og nerdy til å bli veldig vanlig. Samtidig ser man at de store, allmenne sosiale kanalene har store utfordringer mtp personvern og påvirkning, og jeg ser et skifte tilbake til "forum", kanskje spesielt for nettsavvy ungdom. De lager seg heller private rom ala dette på dischord enn å gi Facebook tilgang på infoen sin.

Jeg tror jeg hadde vært mye dummere uten FP.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat