Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-21, 13:07   #9
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Døde sauer i naturen.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

I følge mine bybarn er øremerket prislappen på sauene. Og de med rød øremerking er på tilbud. De var riktignok små den gangen. I tillegg hadde de en diskusjon om hvorvidt den store søya på veien var en sau eller en ku. Vi gikk tur ned på setervollen for å vise dem oksene der samme dag.

Herlig
Jeg har rikelig med bybarn i nær familie og det er fantastisk å ha dem med og at de spør og graver om. Men slike misforståelser kan oppstå. Min eldste trodde lenge det var dyrlegen som laget babyer og proklamerte i barnehagen at dyrlegen hadde laget babyen i magen til mamma

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat