Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-19, 19:23   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vel, i følge flere av artiklene jeg nå har lest (blant annet den lenket til over), så blir rødhårete oftest grå (eller hvit, da) før andre. Så man skal nok ikke ta ens eget hår som bevis for noe som helst. Jeg er også rødblond, og ble grå tidlig. Hos meg har det rødblonde blitt mørkere, samtidig som at jeg begynte å få hvite hår (eller det som kalles grå hår).

Grått hår er jo egentlig ikke grå hårstrå, men hvite hårstrå sammen med mørkere hårstrå. Da ser håret grått ut. Rødhårede har ikke det samme mørke håret sammen med det hvite, og det blir derfor ikke grått, men hvitt. Litt sånn som at blonde også får hvitt hår, men det syns ikke like godt.

Nå må ikke du ødelegge illusjonen her. Det ble spurt om grått hår. Men joda. Jeg vet det blir endringer, og at det kan blimer sølv/hvitt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat