Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 16:02   #134
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det hadde jeg ikke akseptert. Det hadde vært uaktuelt. Mener han at barna skal gjøre det samme når det serveres noe de ikke liker?

Så hva hadde du gjort da?

Jeg synes det er utrolig merkelig å skulle tvinge en voksen mann til å gjennomføre noe han blir fysisk dårlig av. Selvfølgelig får ikke barna gjøre det samme. Han går jo ut av huset nettopp for at de ikke skal merke at han blir kvalm av fiskelukten. I begynnelsen da vi var sammen prøvde jeg utallige ganger å omvende han med all verdens nydelige fiskeretter. Men det sluttet jeg med da jeg forsto hvor ille han faktisk synes det er. Det nytter ikke å tvinge han til å spise fisk for at barna skal like fisk. Det er vel nettopp tvang i barndommen som har gjort at han har fått de aversjonene. Hvis mannen min skulle tvinge meg til å gjøre noe jeg har sterke aversjoner mot med den begrunnelse at barna ikke måtte bli likedan, så tviler jeg sterkt på at det ville hatt sin hensikt.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat