Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 15:10   #130
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Jeg er blitt relativt flink til å svelge mat som jeg har gulpet opp, bare jeg får nok drikke. Og når det ikke går, gå fra bordet og kaste opp i toalettet, selvsagt. Jeg sitter ikke ved bordet og gjør grimaser. En del kan jeg få ned om jeg bare får ta det i små nok biter og med nok drikke, rett og slett nesten bare svelge det. Jeg drikker følgelig en god del når jeg spiser mat jeg ikke liker, så det er bra jeg ikke drikker vin da

Det hindrer ikke at jeg med iver lager den fisken jeg faktisk klarer spise uten problemer. Og helt klart bare ikke lager det jeg ikke klarer. Mannen serverer ungene et noe bredere utvalg (egentlig ikke veldig mye bredere) når jeg jobber overtid. Alle har det fint sånn. Den eneste som lider er meg, som sosialt sett altså er en freak og et vanskelig tilfelle. Middag ute med jobb er jo en slager... steinbit til lunsj klarte jeg å spise litt av, mye tilbehør (som dessverre heller ikke var noe jeg egentlig liker, men bedre enn alternativet) og et par glass vann. Fiskesuppe til forrett... nei, fiskesuppe klarer jeg ikke spise opp. Smake på, joda, men det er ikke noe "masse poteter og grønnsaker" jeg kan kamuflere det bak, og det synes, og derved kommenteres høylytt, at jeg ikke spiser det opp.

Jeg vet ikke hvem som er mest uhøffligog med dårlig bordskikk jeg, den som rolig spiser så mye av den maten som den klarer, uten grimaser eller kommentarer, eller de som høylytt diskuterer hvorfor maten ikke er spist opp, så goooooooood som den var og sånn... (Sleng på at hovedretten var ikke helt min stil, og desserten dessverre heller ikke (hvordan er det egentlig mulig? dessert liker jeg!!!) så blir det ganske fort klart at mye drikke, et påklistret smil og gode miner var påkrevet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat