Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 14:26   #127
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror jeg skjønner hva Snippa mener. Kanskje.

Hvis man ser for seg at folk som brekker seg av en type mat faktisk sitter ved bordet og lager grimaser og brekke-lyder, så skjønner jeg jo godt at man ikke ville ønsket å spise middag sammen med dem. Det er jo ekstremt udannet, og selv åtteåringen sendes rett fra bordet om hun forsøker seg på noe slikt hjemme hos oss. Jeg hadde aldri ønsket å spise middag igjen med noen som oppførte seg slik.

Jeg antar dog at de aller fleste som føler brekningsfornemmelser av enkelte mattyper er så voksne og veloppdragne at de ikke lar seg merke med det eller klarer å skjule det for andre, og da er det jo bare et problem for dem selv og ikke for noen andre.

Jeg har aldri opplevd at voksne folk skjærer grimaser eller brekker seg ved bordet.
De voksne menneskene jeg kjenner som kan reagere slik på enkelte typer mat, kan oppføre seg ved bordet.

Jeg kan forstå at enkelte kan reagere sterkt på enkelte lukter og da er det mer problematisk. Da er det nok bedre å være åpen om at man har et problem.

Da jeg var gravid ble jeg intenst kvalm av lukta av salami. Jeg er veldig glad for at det bare var en midlertidig tilstand.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat