Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-15, 12:08   #43
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å starte et svar med "jeg tenker at ...."

Når jeg bruker det uttrykket, er det for å være åpen for at det er mine tanker/meninger rundt situasjonen, basert på den kunnskapen/informasjonen jeg har på dette tidspunket.
På den måten gir det rom for at mine tanker/ meninger kan endre seg dersom jeg skulle få ny informasjon/kunnskap om situasjonen.
Greit uttrykk å bruke dersom noen spør meg om mitt synspunkt i saker der jeg har en mening, men er usikker på om all informasjon ligger på bordet. Det som kommer etter "jeg tenker..." inneholder ofte de variblene jeg er usikker på og en slags brainstorming om hva jeg tenker rundt de forskjellige eventualitetene.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it

Sist redigert av Imma : 07-01-15 kl 12:14.
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat