Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-18, 00:55   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppførsel på teater?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Helt enig! Jeg blir skikkelig muggen av folk som ikke har lært å t hensyn, og som dermed lærer ungene sine samme uvane.

Nylig var jeg på kulturskolekonsert, og jeg gir egentlig fullstendig blaffen i om guttungen bakerst som hoppet av og på stolsetet, og som lå og trommet og dunket og snakket høyt var en bror eller fetter; når ungene stiller alene på scenen med klarinetten sin, så må du enten sørge for at han er stille eller gå ut. Sorry, men han ødela for så utrolig mange.

Dette er jeg helt enig i. Hvorfor tar ikke foreldrene bare barna og går ut? Jeg har faktisk forståelse for at noen barn har vansker med å sitte stille og holde munn, men hvordan skal de lære hvis ikke det finnes konsekvenser for oppførselen? Gode avtaler på forhånd, brytes de, så må man gå ut. Det er jo ikke vanskelig å forklare det konseptet for barna. Man må jo ta hensyn, og man skal ikke ødelegge en opplevelse for andre.

Jeg synes det er flott at foreldre forsøker, og man skal ikke gi seg, for plutselig på den 12. konserten så har de skjønt konseptet, men utrolig viktig at man er innstilt på å måtte gå hvis barnet ikke klarer å holde roen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat