Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-18, 10:42   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppførsel på teater?

Jeg syns det er utrolig utidig, og hysjer.

Små barn glemmer seg lett og kan spørre eller hviske veldig høyt, men det er veldig stor forskjell på et vennlig, hviskende "ja, vennen min, men hssjjj, vi må være stille når vi er på teater" og på å med liv og lyst svare og prate tilbake til et skravlende barn.

Jeg hadde en gang med 6 unger under ca 8 år på kino en gang, og høstet anerkjennende blikk og kommentarer rundt baut fra de andre rundt oss da jeg etter at jeg hadde plassert dem og delt og vann og godis, ga dem et lite foredrag med tydelige regler og formaninger og "sånn oppfører man seg på kino!". (Ikke prate, ikke vandre rundt, IKKE ERTE BRØDRENE SINE! Ikke kaste søppel). Et par av dem var små villmenn og formaninger var høyst påkrevd, men jommen gikk det bra!

De var jo ingenting før vi lærer dem det!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat