Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-18, 19:45   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Oppførsel på teater?

Vi har vært på teater idag, Chat Noir og sett barne/familieforestillingen " Natt i Nisseland".
Stykket varte i ca 2 timer inkl. pause- helt ok. Men, jeg må kalibrere litt eller finne ut om jeg må jobbe med meg slev med følgende irritasjonsmomenter:
- voksne spm tar opp mobil og fikler med den så lyset irriterer oss rundt
- voksne som har syklubb- hadde jeg sittet litt nærmere og kunne tappe de på skulderene og sagt " kan dere ha syklubben deres ett annet sted?"
- voksne som ikke klarer å si til ungene sine at de må være stille under forestillingen og ikke trenger å sitte å prate hele tiden?

Teateret ble for meg idag helt ødelagt pga disse tingene, jeg snakker ikke om unger som ler /skriker om det er morsomt/skummelt osv. Men som jabler hele forestillingen gjennom så en til tider hørte mer skravling fra publikum enn fra scenen.

Jeg syntes det er direkte ufint og frekt både mot de som er på scenen og publikummere rundt? Til dags dato har jeg aldri opplevd mer støy fra salen enn i dag...
Så kjære FP'ere hva mener dere om støy fra publikum både ved teater, konserter osv.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat