Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-10, 11:18   #90
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Linker til barneklær?

Opprinnelig lagt inn av Frilja, her.

Min erfaring også. I tillegg var de vanskelige å få tak i, både på telefon og e-post. Men fine og gode klær er det, absolutt.

Jeg måtte ringe dem da jeg hadde fått feil vare levert 2 ganger. Ei dame fra Danmark svarte med en gang. Jeg var lettere irritert fordi jeg nok engang måtte returnere (og hadde denne gangen ikke fått med returlapp) og sa jeg dermed regnet med at de betalte returporto, siden de hadde gjort feil igjen. Damen skulle sjekke opp og ringte etter en kort stund opp igjen. Jeg kunne bare beholde varen som var feil (todelt sett m/genser og tights) og hun skulle sørge for at jeansen jeg manglet, skulle bli sendt raskt. Gikk ikke mange dagene før den lå i postkassa mi.

Så jeg har iallefall opplevd super service.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat