Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 00:44   #1
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Han ønsker meg ei sjørøverskute!

Igår var jeg hjemme fra jobben fordi femåringen var syk med vannkopper. Ikke så veldig syk lenger, men akkurat passe til å være hjemme fra barnehagen litt til.
Så da fikk jeg "kvantitetstid" med ham. Altså være sammen med ham hele dagen. Jeg hadde tatt med meg litt papirer fra kontoret, men de fikk ligge i fred. For første gang på lenge fikk han og jeg leke og se på film og spille data en hel dag. Herlig !!

Og hva lekte vi med? Jo, selvfølgelig. Sjørøvere. Vi fant fram kassen med Duplo og lagde ei stor borg. Med vakter og drager og alt som hører til. og utenfor borgen var der selvfølgelig HAV. Og ikke hvilket som helst hav. De syv hav, selvfølgelig, med Kongen på havet som regjerer der, selveste Sabeltann.
Og selvfølgelig handlet det om skatten og penger og gull, og andre sjørøvere som skulle ha tak i den skatten, og om Den sorte dame og alt som hører til.

Puh....jeg ble gåen. Jeg har jo ikke herjet sånn siden jeg var 12 !
Så nå vet jeg alt om både Sabeltann, Langemann, Pelle og Pysa, Pinky, Grusomme Gabriel og Ruben og alle de andre fra Kjuttaviga.
En herlig gjeng.

Men......der er bare ett problem. Guttungen fant selvfølgelig ut at det ble litt vanskelig å leke når vi hadde bare ei sjørøverskute. For da fikk jo ikke jeg styre skuta så mye som jeg ville.

Så nå har han funnet ut at jeg ønsker meg ei sjørøverskute til jul !! Eller det vil si: Han ønsker meg ei sjørøverskute.
(Lurer på hvem som kommer til å bruke den mest).

Joda. En fin dag. Og etter Barne-TV kom han og hentet meg. Jeg måtte komme, for nå begynte "Stanley" på Disney Playhouse.
"Det liker jo du så godt å se på, Pappa !"

Har du barn som ønsker noe til deg??
Ganske fornøyelig, synes nå jeg.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat