Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 11:32   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket smykke vil jeg ha?

Jeg vil ha et nytt smykke/kjede/ting-til-å-ha-rundt-halsen.

Jeg liker best kraftige smykker. Gullkjede med diamantanheng er definitivt ikke meg. Jeg ser etter enten noe halsnært med kraftig kjede (eller reim, for den del) og et litt stort anheng, eller et kraftig kjede med litt lengde. Det skal passe til kjoler med utringning primært. (Jeg vil ikke ha noe som er lengre enn utringningen.)

For en tid tilbake kom jeg over et kjede med sorte «perler» (ikke naturperler, usikker på materialet, kanskje stein). Hver perle var 1-1,5 cm i diameter. Jeg har lett etter noe lignende siden, men jeg er åpen for andre forslag også.

Aktuelle farger kan være sort, sølv, rød, blå, lilla mm. Alle varianter av gul (inkludert gull) er helt ut.

Budsjett: opp til 6000.

Hva vil jeg ha?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat