Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-19, 10:58   #69
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Le Bureau des légendes (NRK)

Vi er omsider i gang med sesong 4. Det går dårlig med strikkinga mi når jeg ser på denne, men familien har vel strengt talt sokker nok snart.

I går lurte jeg på hvorfor Malotru valgte å rømme til et slikt fælt land som Russland. Han hadde jo gjort det mye enklere for seg selv om han hadde rømt til Norge, presentert seg som en friskus som ønsket å bo blant fjell og fjorder og fått seg jobb umiddelbart som EU-borger. Mannen min mente at serien ikke hadde blitt like spennende da.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat