Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 11:16   #66
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Le Bureau des légendes (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Inagh, ikke Rocamboule, vel? Det er Phenomenes nye dekknavn?

Rocambole er en romanhelt - jeg fikk bokserien, og slukte den, da jeg var i tidlig ungdomsår. Hver bok ender med at Rocambole er i forferdelig knipe og tilsynelatende dør - for så at neste bok begynner med: «Men Rocambole var ikke død,» og så kommer en fantastisk forklaring på hvordan helten klarte lure døden og vri seg ut av knipa denne gang og.

... Søren, og nå kom jeg på at det er broren min og samboeren som nå eier sommerhuset, hvor jeg hadde disse bøkene. Jeg håper inderlig de ikke har pælma dem, det hadde vært moro å lese dem igjen med voksenøyne.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat