Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-17, 15:34   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Spørsmål

Halvpene, solide klær til kontorjobb: Hvor og hva?

Min holdning til å handle klær er stort sett at det gjør jeg ikke (stress, hodepine, beslutningsvegring osv). Derfor er det viktig for meg å handle et sted hvor servicen er god, svarene på om klærne tar seg ut er relativt ærlige og at klærne er holdbare, slik at det blir lenge til neste gang jeg behøver å handle noe. Aller helst skulle jeg hatt en person som hentet ville mengder med klær, tok det hjem til meg og så kunne jeg prøve i ro og mak der.

Så hva gjør jeg når jeg innser at olabukser og t-skjorter ikke egentlig holder i lengden, hvis jeg skal få det som jeg vil her på jobben? Hvilke butikker kan være aktuelle? Jeg trenger i hvert fall to-tre solide skjørt til rett over knærne og noen overdeler til (genser, skjørte, bluse). Gjerne en drakt og kanskje en buksedrakt. Og en ytterjakke eller to. Sko er noe jeg klarer å fikse faktisk! Aktuelle områder er Oslo, Follo, Asker, Bærum og Nedre Romerike.

HJELP!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat