Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-08, 23:48   #57
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det eneste som stresser meg ved desember er at jeg på et eller annet tidspunkt må ut i verden og ta del i kaoset i butikkene for å lete etter julegaver. :sent ute som vanlig:

Internett.

Nei, jeg stresser ikke. Har kommet godt i gang med julegavehandelen, og setter ikke uoverkommelige mål når det gjelder baking, vasking og sånn. Jeg vet at vi får ei trivelig jul med alle våre nære uansett.
Det er hektisk på jobben denne måneden, men har planlagt godt, så satser på at det skal gå fint så lennge ikke vær- og føreforhold skaper vansker.

Er jeg for rolig? Har t.o.m planlagt å lage julelunsj til mine 30 medarbeidere på fredag ...

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat