Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-17, 07:26   #91
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Frokostpreferansene mine varierer en del med hvor jeg er og ikke minst aktivitetsnivå. Da jeg gikk tvers over England (coast to coast) for noen år siden, var konseptet full English helt utenkelig de første par dagene. Jeg spiste mine brødskiver og korn- og fruktblanding med yoghurt og det var det. Etterhvert som kaloribehovet vokste innførte jeg gradvis egg, bacon, tomater, bønner, sopp og til sist pølser. Og toppet det med korn/frukt/yoghurt. Det kunne jeg gå en god del km på, og det var jammen bra for nistepakka fra b&b-et var ofte så der.

Er jeg på hotell så er ikke frokosten min så veldig annerledes enn hjemme. Jeg foretrekker rugbrød framfor rundstykker og kokt egg heller enn eggerøre og bacon. Er det oster på bordet som ser spennende ut prøver jeg gjerne, særlig utenfor Norge.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat