Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-24, 18:55   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Har du lange kjoler og/eller bunad som må henges opp?

Nei, det har jeg tenkt nøye gjennom, men er glad for at du nevner akkurat det. Jeg har tenkt mye over dette, og jeg har egentlig bare én lang kjole, og det er en sommerkjole som tåler å foldes på midten. (Jeg har bunad, men den skal ikke henge der.) Det kan selvsagt hende at jeg skaffer meg flere lange kjoler, skjønt jeg foretrekker knelengde. Men erfaringsmessig rekker kjolene ikke helt til bunnen av skapet, så jeg tror jeg har plass til minst to, kanskje tre skuffer under de lengste kjolene. Men det er blant annet her jeg lurer på om jeg kan droppe hylle på toppen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat