Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-22, 11:53   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arvelig sykdom - hva bør man gjøre?

Hvis det er en sykdom som bør følges med på, så tenker jeg at det er et poeng å formidle til det som det kan finne på å angå. Jeg har en bestemor som fikk en sykdom som er stor sannsynlighet for at overføres genetisk. Og det er svært liten tvil om at jeg har fått store mengder arvemateriale fra nettopp denne bestemoren (vi er virkelig prikk like når vi sammenligner bilder). Da er det jo greit å vite at jeg har en latent sykdom som må sjekkes ut jevnlig. For hvis jeg bare starter behandling tidlig nok, så vil det gå helt fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat