Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 14:00   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Syden" neste jul

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Brasil er et godt alternativ rundt juletider. Da er det sommer der og det er et flott land å reise til.

Jeg har vært i Egypt i jula og tempen lå på rundt 20-23 grader. Ikke kjempevarmt, men behagelig. Gjennomsnittstempen i Hurghada og Sharm El Sheikh ligger vel på rundt 20-21 grader i desember/januar. Dessuten regner det aldri. Jeg har også vært i Aqababukta rundt samme tidspunkt og der var også tempen omtrent den samme. Apollo har flyvninger til Aqaba på vinteren.

Takk for svar. Ja, jeg så gjennomsnittstempen i Egypt var på det du nevner, ser også at noen hotell har oppvarmet basseng. Vil bare at det skal være deilig å bade, ungene elsker det og de må trives. Vurderer sterkt Egypt pga pris og hva man får for en lavere peng, kortere flytur og det går an å velge en uke kontra to. Vi har ikke sett pyramidene.
Vurderingen går også på lang flytur, dessuten om vi skal bare belage oss nesten kun på avslappende litt luksushotell-og badeferie eller om vi får til å kjøre litt bil, utflukter etc. Ungene begynner nå å bli såpass store at biltur, busstur eller litt vandring her og der (regnskog, jungel, båttur etc) går helt fint, utenom at minste skyr å gå langt på sine egne bein.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat