Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-19, 12:32   #88
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spoiler alert Hjem til jul

Jeg elsket slutten, jeg! For da slipper jeg en klissete "happy ending" som ikke helt stemmer, det er jo problemer med samtlige menn hun har kommunisert med gjennom hele filmen. Og så synes jeg julaften hennes viser gleden ved venner og familie og samhold og relasjoner som ikke må være romantisk kjærlighet, men kan være flott likevel. Jeg synes ikke dere anerkjenner dette når dere mener at det må være en romantisk happy ending med en bestemt fyr, for tenk.

(Og for the record, team anti-LA her. Jeg holdt på å ikke se denne serien fordi mannen til Heilo skrev på FB at han anbefalte den for de som likte LA.)

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat