Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-19, 08:01   #33
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wow - postens jule-evangelie-reklame

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fordi man ikke bli så jævla krenka hele tiden. Det er faktisk noe man kan velge å la være. Hvorfor må noe så abstrakt som dette få fortsette å være hellig på en sånn måte at man ikke kan tulle med det? Er det virkelig et ekte problem at kristendommen ikke får være hellig i dette landet? Jeg syns det er superviktig at man kan tulle med noe som har så mye makt over mennesker som det religion har. Spesielt når det er gjort i en vennlig tone, sånn som dette.


Er denne Rowan Atkinson-sketsjen for drøy også?


(Kilde: youtube.com)

Det var voldsomt. Eg er ikkje krenka, eg synes berre ikkje den er spesielt morsom. Eg meiner heller ikkje at ein ikkje skal tulle med det, men eg synes likevel ikkje denne var spesielt morsomt.
Det er tulla mye med juleevangeliet, og det er tulla mye med kristendommen, og det meste er greit. Det er langt mellom å ikkje synes noko er morsomt, og å bli krenka.
Sketsjen har eg ikkje sett.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat