Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 09:06   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmetannbleking som funker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ser poenget ditt. Jeg har testet en sånn greie hos tannlegen tidligere, problemet var at jeg fikk skikkelig vondt i tennene av blekemiddelet. Så jeg sluttet etter kort tid. Men dette er over 15 år siden, når slike tilbud var relativt nye. Håper at noe har skjedd siden da. I USA har jeg kjøpt strips som ikke har gjort like vondt, men som nok heller ikke har vært like effektive. Som deg syns jeg også det var megaekkelt å ha på den skinnen.

Vet at mange får ising i tennene etter bleking. En venn av meg som brukte samme tannlegebleking som jeg gjorde, fikk det av den også. Det kommer an på tennene, tror jeg. Skjønner godt at man ikke vil bruke det hvis det gjør vondt, får være måte på forfengelighet.

Men midlene de bruker har blitt bedre og mer skånsomme fikk jeg beskjed om. Og det er flere av metodene som brukes i USA som ikke brukes her.

Når det gjelder brekninger og skinne, fikk jeg råd av tannlegen om å knipe meg i håndflaten på den forhøyningen under der tommelen er festet (hva heter det der da??) Det hjalp utrolig nok. Men ellers var det bare å sitte stille.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat