Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-17, 20:11   #42
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja det er nok helst ikke-veggiser som sier dette, for de spiser jo tross alt kjøtt og kunne ikke selv tenke seg å leve på _bare_ grønnsaker, så da bør det jo være litt forståelse for at veggiser heller ikke ønsker det. De færreste er jo veggiser fordi de ikke liker kjøtt.

Det stemmer nok ikke helt, kun for de som er livssyns veggiser. Jeg og de fleste andre vegetarianere jeg kjenner foretrekker vegetar mat , ikke kjøtterstatningsprodukter. De smaker jo som kjøtt, og for meg er det ikke så veldig attraktiv at vegebitene smaker kylling, da jeg ikke har noe behov for å spise noe som smaker kylling.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat