Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-20, 15:25   #1
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Gode håndklær

Jeg har noen små håndklær jeg har hengende på kjøkkenet som er like myke og gode etter "en million" vask som da de var nye. Problemet er at etiketten er så utvasket at jeg ikke kan lese navn eller produsent eller noe annet.

Jeg har kjøpt masse håndklær opp igjennom, til dels også ganske dyre ting, men felles for dem alle er at de blir stive og utvaskede ganske fort. Jeg vil ha sånne som de små kjøkkenhåndklærne!

Hjelp! Hvor har dere kjøpt gode håndklær hen? Store, badelakenstørrelsen, og mindre også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat