Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-20, 08:00   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har din hverdag endret seg som følge av korona?

Molly: Jeg skjønner veldig godt hva du mener med å ha mistet treningsmotivasjon. Jeg hadde vært flink til å komme meg på trening i godt over et år da koronaen kom. Etter å ha ligget helt brakk i mange år. Riktignok (burde det være) mer tid til trening, men jeg har ingen av rutinene. Jeg trente ofte rett etter jobb, men nå innebærer jo det å komme seg ut døra. Og dørstokkmila blir så lang! Det er mye lettere å trene når man uansett må foreta en forflytning.

Jeg var flink i vår når man uansett måtte trene hjemme, men det ble mest yoga og fleksibilitet. Jeg kjenner jo nå at kondisjonstrening er ferskvare, og jeg har det ikke nå. Så nå må jeg jobbe meg opp igjen ... og det er så tungt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat