Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-20, 13:41   #37
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste strykejern?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg stryker mye. Har slitt ut en Tefal dampgenerator, og er nå på min andre, en Pro Express. Den tilsvarer Inaghs Phillips-maskin, men for meg var brukervennligheten bedre på Tefal. Hadde Phillips hjemme en stund for å teste, men det at jeg måtte sette jernet på generatoren hver gang jeg satte det fra meg holdt jeg på å bli loco av. Jernet må kunne stå på høykant for seg selv. Ellers var funksjonaliteten ganske lik, men liker også bedre hvordan slangen mellom jernet og generatoren beveger seg bedre på Tefal sitt.

Nå får jeg neller av vanlige strykejern, og skjønner godt at mange ikke kan fordra jobben. Det tar jo hundre år, og blir ikke alltid bra. Jeg stryker tunge linduker og bunadskjorter uten å fukte dem, og det går hylfort. Litt plass tar den, men både prisen og plassen kan er verd det for all aggresjon jeg har spart meg.

Link, Rug

Når noen sier at stryking går hylfort så skjønner jeg at jeg tydelig har helt feil jern OG gir meg en god forklaring på hvorfor jeg hater å stryke Kanskje jeg kan bli en-som-liker-å-stryke

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat