Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-20, 15:08   #19
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vasker du drikkeflasker?

Vi kjøper bare flasker som kan vaskes i maskin. Det skjer definitivt ikke hver dag, faktisk blir vannflaskene barna har med på skolen hver dag kun vasket i helgene. Sikkert noen som synes det er uhygienisk, men det lever jeg veldig fint med. Ingen blir syke av å bruke samme vannflaske flere dager på rad. Hvis noen hadde insistert på å ha kul flaske som ikke kan vaskes i maskin tror jeg at de måtte ha vasket den selv rett og slett, i alle fall hvis vasking av flasker for hånd hadde vært et irritasjonsmoment for meg slik det er for deg. (Men ser jo også problemet hvis det i praksis aldri blir gjort, men det går jo an å tenke at det ikke er ditt problem?)

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat