Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-19, 23:28   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Ja, folkens? Hva synes vi nå?

Jeg elsker KK! De har definitivt best stil, fullstendig gjennomført! Elsker balansen mellom det organiske og det grafiske, og de herlige kontrastene som fungerer så godt. Men det viktigste med dem er at de er så fine med de andre. De snakker aldri ned andre og de framhever ikke seg selv. De virker ydmyke og varme.

De to turtelduene i blå hytte (grønt lag) får jeg helt neller av. De bruker så mye tid (evt er det klippet slik) på å være bedre enn de andre OG snakke om det! Jeg blir helt forundret over fokuset. De ser snurt ut når andre vinner, de gjemmer ting sånn at andre ikke skal stjele ideene deres. Det er helt absurd for meg. At jeg ikke liker stilen deres heller er mitt eget problem, men hadde den bare vært gjennomført, en rød tråd, så hadde det vært noe annet. Det er stilkræsj på stilkræsj. Og jeg får angst over han som prøver å lure seg unna alt mulig, virrer rundt og prøver å få kona til å gjøre alt han ikke liker.

Tar forbehold om klipping. Men det er iallfall intrykket mitt.

En ting, forresten, er det noen som vet hvor programlederens blårutete skjorte er kjøpt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat