Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-19, 23:26   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerhytta på TV2

Flere som følger med?

Det er ikke en type program jeg vanligvis liker, men både mannen og jeg benker oss visst likevel hver eneste kveld.

Jeg heier på Knut og Kjartan. De er helt herlige! Søte og flinke og koselige. Og de har en veldig estetisk sans. Jeg likte ikke soverommet deres så godt, men bortsett fra de har de absolutt en gjennomført smak og en intuitiv sans for hva som fungerer estetisk. De er ikke tapt bak en vogn rent praktisk heller. Og så er de så snille mot hverandre.

Jeg heier også litt på Anette og Thor Erling. Fine folk.

Miriam og Aleksander blir jeg puteflau av å se på. Og så utrolig opptatt de er av at andre ikke skal stjele deres ideer... Han oppfører seg som et stort barn, de har ikke et realistisk bilde av hva de kan få til og sine kreative egenskaper, og jeg synes rett og slett ikke at de har noe i nærheten av hva som skal til for å få til dette prosjektet.

Hva synes dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat