Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 23:33   #62
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Mine hestepassere var jenter som var 6-10 år yngre enn meg. De hang med meg i timevis hver dag i stallen og på ridestevner. De snakket med meg om alt, og jeg tror jeg visste mer om hva de holdt på med og hvordan de hadde det enn foreldrende gjorde i perioder. Jeg hjalp dem med kjærlighetssorg, lekser, venninnetrøbbel. De var utrolig trofaste, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger en av dem steppet inn på kort varsel og stelte hesten for meg, i tillegg til å stille grytidlig om morgenen i helgene for å være med på ridestevnene. Til gjengjeld lærte jeg dem å ri.

Vi har fremdeles god kontakt, og jeg tenker fremdeles litt på dem som "jentene mine".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat