Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 15:55   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.162
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du ting "på hjernen"?

Sanger, absolutt, men også "greier".


I går fant vi en sinna lapp på bilvinduet vårt. "Er det oppdragelsen det er noe galt med, eller er det mangel på selvinnsikt...?" med store sinna bokstaver. Jeg skjønte ingenting, stod lenge og så på bilen, parkeringen, snømåkingen, er det noe med hunden? Barna? Har vi satt søppeldunken feil - hva ER det for noe??

Gikk en tur med hunden og var helt distrahert - sjelden har hun fått så frie tøyler når vi egentlig skulle øve på å gå pent.



Fikk ikke fred, og gikk til slutt innom naboen for å spørre om han hadde sett noen legge lappen der. Han ble flau, og fortalte at den IKKE var til oss, han hadde lagt den på ruta til en som hadde parkert grisefrekt. Og som så har flyttet den videre til ruta vår da han dro sin vei. Jeg ble SÅ UTROLIG lettet over å ha funnet ut av det.

Men nå, nå lurer jeg på om den som FIKK lappen trodde det var vi som hadde lagt den der, og hvem var DET egentlig??



Jeg blir litt lei av meg selv av og til.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat