Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-22, 10:32   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre alt for vide ullgensere?

Med forbehold om at jeg ikke har peiling på verken strikking eller garn: Jeg er skikkelig overrasket over hvor lett det er å endre fasong på ull. Nesten all ull jeg har, både kjøpt og hjemmestrikk, har jeg med vilje endret fasong på i tørkeprosessen. Jeg har aldri skjønt det med å tørke ull flatt, for sentrifugerer man det skikkelig, så endrer det ikke fasong når man henger det opp. Men jeg har gjort ermene lengre, jeg har gjort selve bolen(??) lengre og jeg har gjort gensere smalere. Men hvis genserne skal bli smalere, blir de jo nødvendigvis lengre, da. Men ikke nødvendigvis tilsvarende.

Er det snakk om veldig mye, ville jeg sydd dem inn i sidene. Tror det kan fungere ganske greit.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat