Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-13, 18:06   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ringnes og skulpturparken - hva tycks?

Jeg syns de er viktig å skille argumentene her, og ikke sause det sammen bare fordi man syns det har blitt så pent.

1. jeg syns det er kompett dustete å anlegge en park, med byrådets velsignelse til "kvinnes pris": Ringnes sitt kvinnesyn virker å preges av hore (hans evige romantisering av bordeller, sexdokke julebordgjestene på flaskemuseet kan forlyste seg med, "ekte blonde nordiske geishaer" på hans King Christian Island brothel & Resort), eller madonna ("åh, jammen jeg elsker damer, parkanlegg osv).

2. jeg syns måten han har gjennomført dette på er svært tvilsom: huging av trær midt i fuglenes hekking uten tillatelse, parkgave som gir ham selv enorme fordeler, "bestikking" av byrådet som omtrent har behandlet dette under bordet.

3. Jeg kan for lite om Ekebergskogen til å si noe om hvor kritisk det er å anlegge et parkanlegg der. På den ene siden applauderer jeg ethvert tiltak som får folk ut i naturen (og ut i kunsten), på den andre siden syns jeg ikke alt skal være tilrettelagt.

4. Det at motstanderne har oppført seg teit, kommer med til delt dårlige argumenter og man ikke liker dem, betyr ikke at de ikke har en god sak.

5. I Norge er det et større problem med skog som ikke blir skjøttet enn det motsatte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat