Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-13, 22:46   #495
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er ikke sånn at vi kan komme og gå som vi vil lenger. For "hundre år" siden var lærere bare tilstede når de hadde undervisning. Det er ikke sånn lenger. På langt nær.

Så lærere tar seg bare til rette om de forlater skolen tidlig på en fredag? Er det det du sier? Jeg trodde vitterlig at det var innenfor rammen.

At lærere har lengre tilstedetid nå enn tidligere er jeg veldig klar over, men jeg har også tenkt at det er innenfor en viss fleksibel ordning når mange lærere ikke sitter på skolen til kontortida er over en fredag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat