Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-13, 22:13   #481
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg synes det er merkelig med skoler som har kort dag på onsdager. I nabokommunen her har de det også sånn. De burde jo mye heller hatt kort skoledag på fredagene, men grunnen til det er jo at lærerene har møter etter skoledagen, og det gidder de vel ikke på fredagene. Men det hadde i alle fall laget helgen mere fleksibel for de fleste familiene til skolebarn, og mindre fravær på fredager tror nå jeg.

Her er også kortdagen på onsdager, og ja vi planlegger denne dagen, men arbeidstiden denne dagen er til 14.15, langdagene har vi andre dager, så sånn sett er det ikke noen stor forskjell for oss om det er på onsdag eller fredag. Men vi bruker onsdagene til trinnmøter der ukeplanen for neste uke lages, og de fleste klassene får denne ut på fredager, så da må man nesten få laget denne før fredag.
Så hos oss handler det ikke om å gidde, jeg tviler egentlig sterkt på at det er lærerne som har bestemt at kortdagen skal være på fredag, det er nok bestemt på et høyere nivå.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat