Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-17, 13:25   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.009
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Dette var dagens store snakkis i lunsjen. Hvem klarer å bo i en slik type leilighet? Er dette faktisk en god idé?

https://www.aftenposten.no/bolig/Lag...re-10902b.html

Jeg var skilsmissebarn og trolig av de første barna som testet ut 50/50-samvær helt tidlig på 80-tallet. Jeg virkelig hatet det, men jeg tror egentlig at det jeg hatet aller mest var at det var så forskjellige regler hos mamma og pappa. Og det løser man jo ikke ved en slik boløsning. Men det var meg?

Det er jo en del her inne som ikke bor sammen med den andre foreldren til barna sine. Kunne dere tenkt dere å bo sånn?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat