Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-19, 16:57   #27
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.886
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Jeg vet jeg er rar, men jeg synes ikke Strandamon er god å sitte i. Jeg har kun prøvd den vanlige uten regulerbar rygg og den passer meg ikke. Jeg arvet en hos min søster som heller ikke likte den, og nå er den gitt videre til min nieses hybel. Jeg skjønner at jeg kanskje er litt spesiell, men jeg ser også veldig mange nesten nye Strandamon til salgs, så det er vel kanskje flere som ikke er helt fornøyd. Prisen er jo fin, og jeg synes utseendet er helt ok, men den har dårlig sittekomfort for min kropp iallfall.
Jeg kan ikke anbefale noen annen heller, jeg sendte min Strandamon videre og tok fram igjen to 40-talls lenestoler. De er veldig mye bedre enn Strandamon, men jeg tror ikke de er enkle å få tak i.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat