Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-16, 15:34   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om Preacher (TV-serien)

Jeg var kjempefan av tegneserien i sin tid, og jeg likte i og for seg TV-serien, men jeg synes ikke den var morsom nok til å balansere hvor brutal den var. (Tegneserien er mye mer brutal, men også mye mer morsom - og så er det jo en tegneserie, så det blir noe litt annet.) Jeg synes Jesse mesteparten av sesongen var for intetsigende og/eller usympatisk til at jeg skjønte hvorfor alle likte ham så godt (særlig Tulip og Cassidy, som hver på sitt vis synes er Jesse er det beste i verden), men han glimtet til litt på slutten, da.

Jeg likte både Tulip og Cassidy mye bedre enn Jesse - Cassidy er aller best (og tidvis verst), både i originalen og i TV-serien, og Tulip er mye, mye tøffere og med mer egen agenda i TV-serien enn hun var opprinnelig.

Jeg likte englene skikkelig godt (og ble ordentlig lei meg da Fiore stod alene igjen på slutten, særlig etter at det ble klart at grunnen til at de ikke ville fortelle Himmelen hva som hadde skjedd, var at de ikke ville bli skilt fra hverandre), og så synes jeg Emily og borgermesteren, og Donny også, ble veldig interessante karakterer etter hvert. (Men jeg ble egentlig skuffet da sesongen likevel sluttet med at alle(?) i byen døde, etter at vi hadde brukt en hel sesong på å bli kjent med dem, på godt og vondt. I tegneserien har byen blitt utslettet før handlingen starter, og det eneste vi får vite om dem, er i flashback som viser dem som parodisk usympatiske og todimensjonale.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat