Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 01:27   #51
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Vanskelig å spå. OG ikke vet jeg hva jeg ønsker heller. Jeg tenker at jeg kommer til å være redd for at det blir frislipp for tidlig og håper egentlig at vi holder stengt til sommeren.
Samtidig så ønsker jeg inderlig at sommerferien går til USA som planlagt, men det rimer ikke med at jeg tror at alt kommer til å forbli stengt... Og vi skal til familie i Michigan, som pr nå er en av statene som er verst rammet, så jeg har vel innerst inne innsett at vi ikke får se dem i år.
Jeg jobber i helsevesenet og vil jo at ting skal flate ut mest mulig, samtidig som at når alt annet blir utsatt så gruer jeg meg til alt som skal "tas igjen" senere, alle ventelister som blir eviglange osv.

Min sjetteklassing lærer sant og si mer ved å være hjemme på egenhånd enn på skolen i en meget problematisk klasse med mye bråk, men hun savner vennene da. Vgs-eleven er også meget fornøyd med hjemmeskole og klarer seg bra, men vi er litt bekymret for lærlingplass og hvordan situasjonen blir på dette området framover. Ungdomsskoleeleven slet litt med skolen i utgangspunktet, og dette har ikke gjort det særlig bedre...

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat