Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 18:42   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme i gulvene

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Fordi innstallatøren ikke ville sette opp den løsningen og plasseringen av varmepumpen vi hadde sett oss ut. Eneste løsning blir å bygge et tilbygg til varmepumpen og det blir et større prosjekt enn vi hadde tenkt på.

Dissa mattene du har linket til – blir det ikke så mye lunk med de som med varmekabler?

Hm, nå ser jeg at det ikke var sånn varmefolie jeg tenkte på. Den jeg linket til fungerer som varmekabler bare at de ikke trenger å støpes. (Den jeg tenkte på som ble benyttet i gamlehuset var ikke koblet til strøm - altså bare en isolerende sak.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat