Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 20:15   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

All avlastning er bonus, men ikke noe man kan forvente eller kreve.

Jeg synes det er ekstremt trist dersom det ikke er slik at vi forventer hjelp fra de som er vår nærmeste familie. Det bør være en gjensidig selvfølge.

Jeg har nesten ikke egen familie, bare en storesøster. Vi bor ganske langt unna hverandre, men vi stiller opp for hverandre når det trengs. Jeg er også ekstremt heldig med svigerfamilien, de hjelper oss mye når det trengs, feks da vi pusset opp leilighet. Svigerforeldrene mine legger inn stor innsats for å få et nært forhold til sønnen min, som var 6 år da de traff ham første gang. Jeg innrømmer at jeg, og ikke minst mannen min, hadde blitt veldig skuffet om de ikke hadde gjort det. Man har kanskje ikke valgt å få barnebarn, men man har valgt å få barn og det er absolutt ikke noe som går over når ungene blir voksne.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat