Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 13:15   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.


Og så er jeg enig med de som sier at det er en sammensausing her. Jeg skjønner at man kan savne at barna har et godt forhold til besteforeldrene, men ikke fremstill det som besteforeldrenes skyld at du er sliten.

Ja, og dette er jeg klar på. Jeg klarer fint å ta vare på egne unger. Men jeg ønsker at de skal ha et nært forhold til besteforeldrene, og når besteforeldre velger å ikke ta del i livet deres, så synes jeg det er trist.

Jeg hadde et ekstremt nært forhold til mormor og morfar. Det er ikke helt tilfeldig at knerten er kalt opp etter bestefaren min. (Sånn i tillegg til at han hadde et kult navn.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat