Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-23, 16:02   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg har handlet absolutt alle julegaver ferdig på nettet denne uken. Noe til full pris, og andre ting på salg. Noe på salg tidlig i uken som ble billigere etterpå, men jeg vil heller få tak i gaven enn å risikere utsolgt. jeg har også handlet en julegave til meg selv, som Jeg har sagt til mannen at an kan legge under treet fra f.eks. ungdommene om de ikke gidder å kjøpe noe selv ...

I tillegg til julegaver har jeg handlet et novembertilbud til kjøkkenet, som blir en familiejulegave, to duker til jul, noen adventslys, to telysestaker, et "billigsmykke" til meg selv og vintersko til den ene sønnen. Jo, og ny BH og singlet til meg selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 25-11-23 kl 16:10.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat