Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-18, 20:35   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vite hva ting gikk for på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg hadde en mann på døra som kjøpte nye ubrukte fotballsko til 30% under laveste butikkpris. Men når han kom hjem sendte han ufine mail om at skoene var for dyre og at jeg hadde lurt han. Makan til ufin type. Han bor i nabolaget og jeg kan komme til å møte han på kamper. Jeg refunderte 100,- på Vipps. Orket ikke at en i nabolaget skulle være så sinna.

Men stå på prisen din, du finner fort ut hva tilsvarende koster både nytt og brukt. Ingen skal kreve varen billigere, det er valgfrihet både for kjøper og selger.

I påsken har vi ryddet barnerommene. Jeg har for første gang kastet mye. Orker ikke Finn.no, ikke engang å gi bort. Det er litt av et styr det også.

Ja. Jeg gir heller til venner eller bruktbutikk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat