Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-18, 09:36   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Hvor sette maten kaldt i natt?

Jeg MÅ skrelle kålrot og gulrot og sette kaldt i natt, og jeg VIL gjerne skrelle poteter og sette kaldt i natt. Vanligvis er dette null problem, det pleier å være perfekt kjøleskapstemperatur på terrassen på denne tiden. Men nå er det tre minusgrader. Det skal ligge rundt null i dag, men det fryser nok på natt til i morgen også. Jeg har ikke plass i kjøleskapet.

Vi har en uisolert utebod, men det fryser kanskje der også? Og vi har en putekasse innunder terrassetaket, kan vi isolere den på noe slags vis?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat