Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-24, 22:30   #625
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.473
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg er enig i at hun ikke alltid opptrer så klokt, men jeg synes denne situasjonen har flere grånyanser og har forståelse for at hun føler at pressen har påvirket livet hennes negativt, så lenge hun kan huske og at hun derfor har et anstrengt forhold til dem. Jeg synes ikke det perspektivet får så mye fokus i det som skrives om henne, naturligvis, så jeg tar det meste som skrives om henne med en klype salt og litt pepper. Ja, hun gjør og har gjort mye rart, og pressen forstørrer alt ved å skrive om det. Det kan til og med tenkes at hun gjør flere rare ting, som en reaksjon på hva pressen skriver om henne, på trass. Jeg kan ikke si at jeg identifiserer meg med henne og hennes livsstil og tro, men jeg håper at hun blir lykkelig med sin sjaman.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat